Поради Девіда Льюіса
Поради Девіда Льюїса батькам щодо розвитку обдарованої дитини
 1. Відповідайте на запитання дитини якомога терпляче і чесно. Серйозні запитання дитини сприймайте серйозно. 
2. Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи. 
3. Відведіть дитині кімнату чи куточок винятково для творчих занять. 

Методичний порадник
Особливості роботи з обдарованими учнями
“З народженням кожної людини в світ вноситься щось нове, чого ще не було,щось первозданне і неповторне. Обов’язок кожного – знати і не забувати,що він у світі єдиний у своїй якості і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,адже якби вже був такий, як він, то не було б необхідності в ньому самому”. 

                                        Мартін Бубер

Обдаровані діти

УВАГА ! ! ! Обдарована дитина. 
Поради педагогічному працівнику 
1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми . 
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів .



Проблеми обдарованих дітей
Проблеми обдарованих дітей
1. Неприязнь до школи часто з'являється тому, що навчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини. 
2. Обдарованим дітям подобаються складні ігри і нецікаві ті, якими захоплюються їхні ровесники, внаслідок чого дитина опиняється в ізоляції. 
3. Заглиблення у філософські проблеми: для обдарованих дітей є характерним замислюватися над такими явищами, як смерть, потойбічне життя, релігійні вірування набагато частіше, ніж для інших дітей.