Лист МОН

Про переліки навчальної літератури,
що має відповідний гриф Міністерства
освіти і науки України, для використання
у загальноосвітніх навчальних закладах
у 2014/2015 навчальному році

З метою упорядкування навчальної літератури і програм, що рекомендуються для використання в навчально-виховному процесі у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерство освіти і науки надсилає Переліки:


Перелік навчальних програм, підручників.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах  з навчанням українською мовою у 2014/2015 навчальному році
ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА

Методичні рекомендації з худ. культури
Методичні рекомендації щодо вивчення предмета
 «Художня  культура»
 на 2013/2014 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
        
         Поняття художньої та естетичної культури в сучасних умовах набуває багатограннішого тлумачення і розглядається в контексті феномену культу-ротворчості. Мистецтво, як відомо, стимулює загальний і естетичний розвиток людини, позитивно впливаючи на її творчий потенціал. 

Методичні рекомендації щодо вивчення образотворчого мистецтва 
Методичні рекомендації щодо вивчення предмета
«Образотворче  мистецтво»
на  2014/2015 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
 
         Мистецтво формує духовний світ кожної людини. Від педагога, рівня його підготовки, вміння донести до дитини в доступній формі знання світової мистецької спадщини залежить результативність педагогічної діяльності.
 
Положення про шкільний предметний тиждень  
I. Загальні положення
1.1. Шкільні предметні тижні в загальноосвітньому закладі проводяться щорічно з ініціативи та при безпосередньому керівництві методичних об'єднань вчителів-предметників з метою підвищення професійної компетентності вчителів, а також для розвитку пізнавальної та творчої активності учнів.
 
1.2. Завдання предметного тижня:


Проектна діяльність в школі
    Проектна методика як форма активізації навчальної і позакласної діяльності
Метод проектів, останнім часом широко використовується в педагогічній практиці, заснований на постановці соціально значущої мети і її практичному досягненні. Застосування цього методу дозволяє спрямувати діяльність школярів на рішення конкретної навчальної або виховної проблеми. При цьому результатом діяльності завжди є продукт, який розробили учасники проекту для її розв'язання.