Лист МОН
Про переліки навчальної літератури,
що має відповідний гриф Міністерства
освіти і науки України, для використання
у загальноосвітніх навчальних закладах
у 2014/2015 навчальному році
З метою упорядкування навчальної літератури і програм, що рекомендуються для використання в навчально-виховному процесі у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерство освіти і науки надсилає Переліки:
Перелік навчальних програм, підручників.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2014/2015 навчальному році
ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА
ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА
Методичні рекомендації з худ. культури
Методичні рекомендації щодо вивчення предмета
«Художня культура»
на 2013/2014 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
Поняття художньої та естетичної культури в сучасних умовах набуває багатограннішого тлумачення і розглядається в контексті феномену культу-ротворчості. Мистецтво, як відомо, стимулює загальний і естетичний розвиток людини, позитивно впливаючи на її творчий потенціал.
«Художня культура»
на 2013/2014 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
Поняття художньої та естетичної культури в сучасних умовах набуває багатограннішого тлумачення і розглядається в контексті феномену культу-ротворчості. Мистецтво, як відомо, стимулює загальний і естетичний розвиток людини, позитивно впливаючи на її творчий потенціал.
Методичні рекомендації щодо вивчення образотворчого мистецтва
Методичні рекомендації щодо вивчення предмета
«Образотворче мистецтво»
на 2014/2015 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
Мистецтво формує духовний світ кожної людини. Від педагога, рівня його підготовки, вміння донести до дитини в доступній формі знання світової мистецької спадщини залежить результативність педагогічної діяльності.
«Образотворче мистецтво»
на 2014/2015 навчальний рік
О.В.Жилеско,
методист НМЦ
виховної роботи ІППОЧО
Мистецтво формує духовний світ кожної людини. Від педагога, рівня його підготовки, вміння донести до дитини в доступній формі знання світової мистецької спадщини залежить результативність педагогічної діяльності.
Положення про шкільний предметний тиждень
I. Загальні положення
1.1. Шкільні предметні тижні в загальноосвітньому закладі проводяться щорічно з ініціативи та при безпосередньому керівництві методичних об'єднань вчителів-предметників з метою підвищення професійної компетентності вчителів, а також для розвитку пізнавальної та творчої активності учнів.
1.2. Завдання предметного тижня:
Проектна діяльність в школі
Проектна методика як форма активізації навчальної і позакласної діяльності
Метод проектів, останнім часом широко використовується в педагогічній практиці, заснований на постановці соціально значущої мети і її практичному досягненні. Застосування цього методу дозволяє спрямувати діяльність школярів на рішення конкретної навчальної або виховної проблеми. При цьому результатом діяльності завжди є продукт, який розробили учасники проекту для її розв'язання.
1.1. Шкільні предметні тижні в загальноосвітньому закладі проводяться щорічно з ініціативи та при безпосередньому керівництві методичних об'єднань вчителів-предметників з метою підвищення професійної компетентності вчителів, а також для розвитку пізнавальної та творчої активності учнів.
1.2. Завдання предметного тижня:
Проектна діяльність в школі
Проектна методика як форма активізації навчальної і позакласної діяльності
Метод проектів, останнім часом широко використовується в педагогічній практиці, заснований на постановці соціально значущої мети і її практичному досягненні. Застосування цього методу дозволяє спрямувати діяльність школярів на рішення конкретної навчальної або виховної проблеми. При цьому результатом діяльності завжди є продукт, який розробили учасники проекту для її розв'язання.