(Урок образотворчого мистецтва у 5 класі)
Тема уроку: Символіка орнаментів і кольору в народній творчості. Ескіз писанки.
Мета уроку: поглибити знання учнів у сфері декоративно-ужиткового мистецтва; ознайомити із традицією розмальовування писанки як оберегу; ознайомити з мистецтвом розпису писанки, символікою орнаментів, кольору; ознайомити учнів з нетрадиційною технікою створення писанки – мотанкою; формувати усвідомлене ставлення до свят та бажання брати у них участь, дотримуватися традицій та обрядів свого народу; виховувати інтерес до декоративного мистецтва, бажання творити самим; розвивати зацікавленість у пізнанні багатогранної культури нашого народу.
Мета уроку: поглибити знання учнів у сфері декоративно-ужиткового мистецтва; ознайомити із традицією розмальовування писанки як оберегу; ознайомити з мистецтвом розпису писанки, символікою орнаментів, кольору; ознайомити учнів з нетрадиційною технікою створення писанки – мотанкою; формувати усвідомлене ставлення до свят та бажання брати у них участь, дотримуватися традицій та обрядів свого народу; виховувати інтерес до декоративного мистецтва, бажання творити самим; розвивати зацікавленість у пізнанні багатогранної культури нашого народу.
Фантастична тварина
(Урок з образотворчого мистецтва у 5 класі)
Тема уроку: відтворення символічності форми та кольору під час компонування творчої роботи за мотивами декорування народної майстрині України М.Приймаченко «Тварини в обрамленні рослин».
Мета уроку: вчити дітей cприймати мистецький твір; ознайомити учнів з манерою відтворення певного настрою та створення виразних образів тваринного та рослинного світу за допомогою декорування на прикладах робіт народної майстрині України М.Приймаченко;
Мета уроку: вчити дітей cприймати мистецький твір; ознайомити учнів з манерою відтворення певного настрою та створення виразних образів тваринного та рослинного світу за допомогою декорування на прикладах робіт народної майстрині України М.Приймаченко;
(Урок з образотворчого мистецтва у 5 класі)
Тема уроку: витинанки. Композиція «Український вазон».
Мета уроку: ознайомити учнів з різноманітними формами декоративно-прикладного мистецтва, розповсюдженого в Україні, його основними виражальними засобами та технічними прийомами; зацікавити дітей історією виникнення витинанки, видами витинанок (дзеркальна, аплікаційна, витинальна графіка); виховувати розуміння взаємозв’язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки, естетичний смак, повагу до народних традицій.
Мета уроку: ознайомити учнів з різноманітними формами декоративно-прикладного мистецтва, розповсюдженого в Україні, його основними виражальними засобами та технічними прийомами; зацікавити дітей історією виникнення витинанки, видами витинанок (дзеркальна, аплікаційна, витинальна графіка); виховувати розуміння взаємозв’язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки, естетичний смак, повагу до народних традицій.
Весна прийшла
(Урок образотворчого мистецтва у 2 класі)
Тема уроку: Відтворення глибини простору за допомогою кольору.
Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю Т. Г. Шевченка як художника-графіка і поета; розвивати навички створення графічних малюнків; закріплювати поняття про графіку як лаконічну мову образотворчого мистецтва; розвивати художньо-образне сприйняття учнів, кольоросприйняття ока, уяву, формувати естетичні почуття, смак; привчати працювати охайно під час малювання фарбами; виховувати любов до мистецтва, народної творчості, до рідного краю
(Урок з образотворчого мистецтва у 6 класі)Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю Т. Г. Шевченка як художника-графіка і поета; розвивати навички створення графічних малюнків; закріплювати поняття про графіку як лаконічну мову образотворчого мистецтва; розвивати художньо-образне сприйняття учнів, кольоросприйняття ока, уяву, формувати естетичні почуття, смак; привчати працювати охайно під час малювання фарбами; виховувати любов до мистецтва, народної творчості, до рідного краю
Тема уроку: Тарас Шевченко – художник слова та пензля. ( До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка)
Мета уроку: познайомити учнів із постаттю геніального українського поета та художника Т. Г. Шевченка, його життєвими стежками та багатогранною мистецькою спадщиною; вчити сприймати, розуміти та аналізувати творчість Шевченка, поета, художника та патріота; виховувати почуття любові і поваги до світлого образу поета – художника Т. Г. Шевченка.
Мета уроку: познайомити учнів із постаттю геніального українського поета та художника Т. Г. Шевченка, його життєвими стежками та багатогранною мистецькою спадщиною; вчити сприймати, розуміти та аналізувати творчість Шевченка, поета, художника та патріота; виховувати почуття любові і поваги до світлого образу поета – художника Т. Г. Шевченка.
Україна - єдина країна
(Перший урок 2014/2015 н. р. у 6 класі)
Тема уроку: Україна – єдина країна.
Мета уроку: розширити знання учнів про єдність, незалежність і суверенність нашої держави ; формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу; виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну; формувати почуття патріотизму та національної свідомості, виховувати любов до Батьківщини; розвивати мовлення та мислення, вміння працювати в групах.
Мета уроку: розширити знання учнів про єдність, незалежність і суверенність нашої держави ; формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу; виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну; формувати почуття патріотизму та національної свідомості, виховувати любов до Батьківщини; розвивати мовлення та мислення, вміння працювати в групах.
Опанування технікою гратографії. Зимовий ліс.
(Урок образотворчого мистецтва у 5 класі)
Тема уроку: Зображення на площині. Опанування технікою гратографії. Природі форми в навчально-практичній роботі за уявою «Зимовий ліс».
Мета уроку: ознайомити учнів з технікою гратографії та основними етапами виконання роботи в цій техніці; формувати навички роботи в техніці гратографії; розвивати фантазію, уміння відтворювати природні форми у статиці та динаміці; виховувати охайність, точність, терпіння; прищеплювати любов до природи рідного краю; навчити учнів передавати специфічні особливості стану природи взимку.