Українська писанка
(Урок  образотворчого мистецтва у 5 класі)
 
Тема уроку:  Символіка орнаментів і кольору в народній твор­чості. Ескіз  писанки.
Мета уроку: поглибити знання учнів у сфері декоративно-ужиткового мистецтва;  ознайомити із традицією розмальовування писанки як оберегу; ознайомити з мистецтвом розпису писанки, символікою орнаментів, кольору; ознайомити учнів з нетрадиційною технікою створення писанки – мотанкою; формувати усвідомлене ставлен­ня до свят та бажання брати у них участь, до­тримуватися традицій та обрядів свого народу; виховувати інтерес до декоративного мистецтва, бажання творити самим; розвивати зацікавле­ність у пізнанні багатогранної культури нашого народу.


Фантастична тварина
  (Урок з образотворчого мистецтва у 5 класі) 
 
Тема уроку: відтворення символічності форми та кольору під час компонування творчої роботи за мотивами декорування народної  майстрині України М.Приймаченко «Тварини в обрамленні рослин».                    
Мета уроку: вчити дітей cприймати мистецький твір; ознайомити учнів з манерою відтворення певного настрою та створення виразних образів тваринного та рослинного світу за допомогою декорування на прикладах робіт народної майстрині України М.Приймаченко;    
                                                                                                                                                                         
 
Дерево життя
 
(Урок з образотворчого мистецтва у 5 класі)

 
Тема уроку:  витинанки. Композиція «Український вазон».
Мета уроку:  ознайомити учнів з різноманітними формами декоративно-прикладного мистецтва, розповсюдженого в Україні, його   основними виражальними засобами та технічними прийомами; зацікавити дітей історією виникнення витинанки, видами витинанок (дзеркальна, аплікаційна, витинальна графіка); виховувати   розуміння взаємозв’язку внутрішньої та зовнішньої краси навколишнього світу через створення художнього образу засобами витинанки, естетичний смак, повагу до народних традицій.
          

 Весна прийшла

 (Урок образотворчого мистецтва у 2 класі)

 
Тема уроку:  Відтворення глибини простору за допомогою кольору.
 Мета уроку:   ознайомити учнів із творчістю Т. Г. Шевченка як художника-графіка і поета; розвивати навички створення графічних малюнків; закріплювати поняття про графіку як лаконічну мову образотворчого мистецтва; розвивати художньо-образне сприйняття учнів, кольоросприйняття ока, уяву, формувати естетичні почуття, смак; привчати працювати охайно під час малювання фарбами; виховувати любов до мистецтва, народної творчості, до рідного краю


Т.Г.Шевченко – художник слова та пензля
(Урок з образотворчого мистецтва у 6 класі)
 
Тема уроку: Тарас Шевченко – художник слова та пензля. ( До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка)
Мета уроку: познайомити учнів із постаттю геніального українського поета та   художника  Т. Г. Шевченка, його життєвими стежками та багатогранною мистецькою спадщиною; вчити сприймати, розуміти та аналізувати творчість Шевченка, поета, художника та патріота; виховувати почуття любові і поваги до світлого образу  поета – художника Т. Г. Шевченка. 


Україна -  єдина країна                               
(Перший урок 2014/2015 н. р. у 6 класі)

 
Тема уроку:     Україна – єдина країна.   
Мета уроку:  розширити знання учнів про єдність, незалежність і суверенність нашої  держави ; формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу; виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну; формувати почуття патріотизму та національної свідомості, виховувати любов до Батьківщини; розвивати мовлення та мислення,  вміння працювати в групах.


 
Опанування технікою гратографії. Зимовий ліс.

(Урок образотворчого мистецтва у 5 класі)


Тема уроку: Зображення на площині.  Опанування технікою гратографії. Природі форми  в навчально-практичній роботі за уявою «Зимовий ліс».
Мета уроку: ознайомити учнів з технікою гратографії та основними етапами  виконання роботи в цій техніці; формувати навички роботи в техніці гратографії; розвивати фантазію,  уміння відтворювати природні форми у статиці та динаміці; виховувати охайність, точність, терпіння; прищеплювати любов до природи рідного краю; навчити учнів передавати специфічні особливості стану природи взимку.