Мета і завдання методичного об’єднання вчителів з предметів художньо-естетичного циклу кафедри образотворчого , музичного мистецтв, художньої культури, технічної та обслуговуючої праці на 2014/2015 н.р.
1. Спрямувати роботу кафедри на виконання основних стратегічних завдань оновлення освіти: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»; Національної доктрини розвитку освіти в Україні в XXI столітті; державної програми «Вчитель».
1. Спрямувати роботу кафедри на виконання основних стратегічних завдань оновлення освіти: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»; Національної доктрини розвитку освіти в Україні в XXI столітті; державної програми «Вчитель».
Новий стандарт
Новий стандарт мистецької освіти: науковий коментар до основних змін (аналіз змісту і структури розділу "Освітня галузь «Мистецтво»"нового Державного стандарту початкової освіти, а також концептуальних змін у галузі мистецької освіти)
За десять років функціонування Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого у 2000 р., відбулися соціокультурні зміни, які детермінують необхідність оновлення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Також набув подальшого розвитку напрям науково-педагогічного пошуку, присвячений тлумаченню змісту категорії компетентність, визначенню шляхів адаптації міжнародного досвіду з упровадження компетентнісного підходу в освіту.
За десять років функціонування Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого у 2000 р., відбулися соціокультурні зміни, які детермінують необхідність оновлення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Також набув подальшого розвитку напрям науково-педагогічного пошуку, присвячений тлумаченню змісту категорії компетентність, визначенню шляхів адаптації міжнародного досвіду з упровадження компетентнісного підходу в освіту.
Основні напрямки діяльності
Основні напрямки діяльності кафедри вчителів образотворчого , музичного мистецтв, художньої культури, технічної та обслуговуючої праці на 2014/2015 н.р.
1. Аналіз результатів освітньої діяльності з предметів.
2. Участь у розробці варіативної частини навчального плану, внесення змін до вимог щодо мінімального обсягу і змісту навчальних курсів.
Підвищення рівня продуктивності праці
Підвищення рівня продуктивності праці вчителями кафедри образотворчого , музичного мистецтв, художньої культури, технічної та обслуговуючої праці
Типи уроків з обр. мист.
- Уроки ознайомлення з мистецькими творами (Учні ознайомлюються з окремими творами різних видів чи жанрів образотворчого мистецтва або цілими серіями цих творів).
- Уроки вивчення творчості художників (Проводяться бесіди, лекції про творчий шлях одного або кількох митців)
Посадова інструкція з техніки безпеки
Посадова інструкція №___
вчителя образотворчого мистецтва
I. Загальні положення
1.1. Дана посадова Інструкція розроблена на основі тарифікаційної характеристики вчителя, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.1995 р., № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці та Міністерством юстиції України.
Під час розробки Інструкції враховані рекомендації з організації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністерства освіти і науки України.
Під час розробки Інструкції враховані рекомендації з організації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністерства освіти і науки України.
Інструкція з техніки безпеки
ІНСТРУКЦІЯ № ___
з техніки безпеки на уроках образотворчого мистецтва
Для зменшення зорової напруги при тонких, копітких видах робіт потрібно стежити за освітленням. Якщо заняття проводять вдень, світло має бути спрямовано з переду, адже в роботі беруть участь обидві руки, у разі бокового освітлення від них лягатиме тінь. У зв'язку із цим шкільні столи доречно розташувати паралельно до вікон.
Для зменшення зорової напруги при тонких, копітких видах робіт потрібно стежити за освітленням. Якщо заняття проводять вдень, світло має бути спрямовано з переду, адже в роботі беруть участь обидві руки, у разі бокового освітлення від них лягатиме тінь. У зв'язку із цим шкільні столи доречно розташувати паралельно до вікон.
І. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ
1.1. До занять допускають учнів, які пройшли інструктаж з охорони праці, ознайомлені з безпечними методами роботи.
1.1. До занять допускають учнів, які пройшли інструктаж з охорони праці, ознайомлені з безпечними методами роботи.
Аналіз уроку
Схеми аналізу та самоаналізу уроків
1.Характеристика реальних навчальних можливостей учнів, врахування особливостей дітей при плануванні уроку.
2.Місце уроку в темі, розділі курсу, значення його, специфіка уроку, його тип.
1.Характеристика реальних навчальних можливостей учнів, врахування особливостей дітей при плануванні уроку.
2.Місце уроку в темі, розділі курсу, значення його, специфіка уроку, його тип.
Критерії оцінювання
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з образотворчого мистецтва
Оцінювання навчальних досягнень
Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках образотворчого мистецтва
Як хочете поліпшити школу
навчіть учителів оцінювати учнів.
Як хочете використати повний потенціал учнів,
навчіть їх, як оцінювати себе
Р.Стіггенз
Внаслідок посилення демократичних тенденцій у житті суспільства освітні системи, як його значущі складові, почали переносити акцент із масових педагогічних явищ на особистість дитини, вивчення можливостей і обставин її індивідуального розвитку, умов саморозкриття людини на різних етапах її життєдіяльності.
Як хочете поліпшити школу
навчіть учителів оцінювати учнів.
Як хочете використати повний потенціал учнів,
навчіть їх, як оцінювати себе
Р.Стіггенз
Внаслідок посилення демократичних тенденцій у житті суспільства освітні системи, як його значущі складові, почали переносити акцент із масових педагогічних явищ на особистість дитини, вивчення можливостей і обставин її індивідуального розвитку, умов саморозкриття людини на різних етапах її життєдіяльності.
Роль методичної роботи
Роль методичної роботи в підвищенні професійної підготовки вчителя
Методична робота – цілісна система дій та заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу всього педагогічного колективу окремого навчального закладу, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу.
Методична робота – цілісна система дій та заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу всього педагогічного колективу окремого навчального закладу, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу.
Науковий феєрверк
Без позаурочної виховної роботи в школі важко уявити вчителя мистецької дисципліни. Він не тільки вибудовує урок і добирає матеріал, - кожен творчий учитель завжди веде пошук нових методик і технологій, цікавих методів і прийомів, обмінюється досвідом з фахівцями – колегами. Пропонована розробка ділової гри об’єднає викладачів з художньої культури навколо обговорення проблеми інтегрованих уроків і допоможе попрактикуватися в їх створенні, у використанні різноманітних інтегрованих методів.